donderdag 18 april 2013

Verhuizing!


Wauw. Binnen enige tijd hebben mijn vriendin Eva en ik een mooie blog opgebouwd: F&F. Hoe cool is dat? Hier zullen wij over van alles bloggen: van food tot fashion, tot beauty en lifestyle. Dat betekent dat ChocoCato zeg maar verder gaat op F&F, want de foodposts zullen daar ook blijven komen. Maar nu heb jij meer variatie en vaker iets om te lezen!

Het lijkt bijna op een echte verhuizing, want ik vind het toch wel moeilijk om ChocoCato te verlaten. Alsof het mijn kindje is, die nu uit huis gaat. Ik heb toch met veel liefde, soms met een traan van frustratie (of juist blijdschap), een mooie blog opgebouwd. Toch neem ik (en Eva natuurlijk) deze stap, omdat we toch wel heel graag samen een blog willen beginnen.

Ik zal het erg leuk vinden als je er een kijkje op wilt nemen. Hopelijk vinden jullie F&F leuk en niet erg dat ChocoCato 'vervangen' wordt, met een fris, nieuw begin: F&F!

Liefs, Cato

1 opmerking:

Wat leuk dat je wilt reageren! Ik lees jouw comment altijd!