dinsdag 2 april 2013

Drinks: Karvan Cévitam


Het is half vier. Mijn zus en ik zijn rond deze tijd thuis uit school en we drinken limonadesiroop met Spa rood. Van Karvan Cévitam. De lekkere zoete smaak met prik, vult je mond. Je tong likt het laatste restje weg. Jammer dat het alleen in een grote fles is van 750 ml, zul je denken. Dan kan je het niet makkelijk meenemen naar het strand, straks in de zomer. Of mee naar school. Of in de auto. Hadden we van Karvan Cévitam, maar een blikje of een pakje
En toen was het er: limonade van Karvan Cévitam, in een blikje van 250 ml. Oh yeah!


Je hebt ook nog eens ruim de keuze. Ga je voor 'Sprankelend framboos'? Of houd jij meer van 'Fris sinaasappel'? Je kunt natuurlijk ook helemaal voor 'Fruitige zwarte bes' gaan. Mijn keuze viel op de zwarte bes-variant. Lekkerrr!

Ingrediënten: zwarte bes, appel, koolzuurhoudend water en nog meer ietwat onduidelijke woorden. Maar kom op, dat staat op bijna elk product.
Het smaakt echt duidelijk naar appel, de zwarte bes proef ik niet echt goed. Het is lekker met prik, maar ook niet zo veel dat je na 100 ml, drie boeren moet laten.
De limonade is lekker zoet, misschien voor anderen ietsjes té zoet.

Per blikje: 86 kcal.
Per blikje: 20 g suiker. Dit vind ik behoorlijk veel. Van nature bevat dit product ook al aanwezige suikers.



Zoals ik dus al zei: er is ook een grote-fles-variant. Daar zit 750 ml in. Het is de bedoeling, dat je een klein laagje van het siroop neemt en daar water of Spa doorheen mengt. Maar ik denk dat dit wel voor de meesten duidelijk is. :)



Leuke verpakking, stevige buitenkant, weer eens iets anders, lekker zoet, voldoende inhoud, lekkere smaak, verschillende smaken... Top!

Karvan Cévitam limonade is gewoon te koop in de supermarkt bij het frisdrankschap.

Lijkt de sinaasappel, framboos- of zwartebesvariant jou het lekkerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je wilt reageren! Ik lees jouw comment altijd!